Lake character design

Developer: Gamious
Publisher: Whitethorn Games
Game Director: Dylan Nagel
Lead Programmer: Luc Schols
Technical Environment Artist: Jonathan van Immerzeel
Lead Character Animator: Lionel van der Kolk
Game and Narrative Designers: Dylan Nagel, Jos Bouman
Character 3D artists: Stijn Leidelmeyer, Rob Peerlings,
Environment 3D artists: Stijn Leidelmeyer, Frank Ruiter, Danique Slappendel, Zoë Baars, Yaro Copijn, Ivan van Dijk
Programmers: Ian van Heeren, Gijs Westerdijk, Johannes Melis, Marcus Bicker Caarten
Writers: Jos Bouman, Gerthein Boersma, Eva Nieuwdorp, Thari Schop
Music & Sound Design: Claynote

My Roles: Character Art Director, concept artist, Lead UI and texture artist.

Categorieën:Game ArtTags: , , , , , , , , , , , , ,

Sonja

2d game artist from The Netherlands
Instagram: @sonjavanvuure

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s